נופש באילת לחופשת התאווררות

נופש באילת לחופשת התאווררות

אילת היא היעד המושלם לזוגות ומשפחות שרוצים לצאת לחופשת התאווררות, להתנתק מהכול, להירגע וליהנות מהשקט שמסביב. במלונות היוקרה של רשת הרברט סמואל הממוקמים מול נופי ההרים והים האדום, תיהנו מנופש מפנק הכולל שהייה בחדרי דלקס, סוויטות מהודרות או וילות מרווחות, בילוי בספא מפואר ובחוף הים הצמוד.

Royal Shangri-La Eilat Hotel
Royal Shangri-La Eilat Hotel

היתרונות של וילות באילת

וילות באילת מתאימות לזוגות ומשפחות שרוצים ליהנות מחופשה ייחודית ואקסקלוסיבית.

היתרונות של לינה בווילות:

תחושה של בית – וילה באילת למשפחות היא כמו בית הרחק מהבית עם מגוון פינוקים כמו טלוויזיה חכמה, חדר רחצה יוקרתי ומכונת נספרסו.

מרחב מחייה – בכל וילה סלון וחדרי שינה מרווחים המספקים שפע מקום לבני המשפחה. בפינות הישיבה בחצר הווילה, ההורים יכולים לצפות בילדים שמתרוצצים בחופשיות במרחבים.

וילה באילת עם בריכה – וילה עם בריכה צמודה שלצידה דק עם מיטות שיזוף ופינות ישיבה, מקנה לאורחים תחושה של פרטיות מלאה. משפחות מבלות עם הילדים שעות רבות בבריכה הנגישה עבורם 24/7 וזוגות נהנים מבילוי רגוע, הכולל טבילה במים הנעימים, מנוחה במיטות שיזוף וצפייה בשקיעה המרהיבה מפינות הישיבה הנוחות.

היתרונות של סוויטות באילת

סוויטות באילת מתאימות לזוגות בחופשה רומנטית ולמשפחות שרוצות להתפנק במהלך חופשה יוקרתית.

היתרונות של לינה בסוויטה כוללים:

אירוח זוגות ומשפחות – זוגות ומשפחות שרוצים ליהנות מחופשה מפנקת, בוחרים בסוויטות מפוארות המאובזרות בכל מה שצריך כדי ליהנות במהלך החופשה.

תחושה של יוקרה – הסוויטות המפוארות כוללות פינת מגורים מרוהטת, חדר שינה גדול עם מיטה נוחה וחדר רחצה מהודר.

בריכה או מרפסת צמודה – בסוויטות המעוצבות והמרווחות תיהנו מטבילה בבריכה צמודה או מיציאה למרפסת שיזוף מרווחת הצופה לנופי הים הכחול.

 

חוף הים

מלון הרברט סמואל הריף אילת

מלון הרברט סמואל הריף אילת, שזכה לתג Traveler's Choice TripAdvisor's בשנת 2023 הוא מלון בוטיק באילת הממוקם בחוף אלמוג הקסום, בקרבת ריף הדולפינים, המצפה התת ימי, שמורת האלמוגים ומרכזי ספורט ימי המציעים מגוון פעילויות ימיות כמו: שייט קיאקים, גלישת רוח וצלילה.

במלון הבוטיק מגוון חדרי דלקס מרווחים וסוויטות מפוארות, חלקם עם בריכה צמודה או מרפסת וחלקם עם יציאה לבריכת שחייה, המצוידים בטלוויזיה חכמה, מכונת נספרסו, מיטת קינג סייז נוחה, חדר רחצה מהודר וריהוט נוח. האורחים נהנים מחוף ים צמוד ומתחם ספא עם חדר כושר מתקדם וחדרי טיפול בהם מוענקים טיפולים מרגיעים.

Royal Shangri-La Eilat Hotel

מלון הרברט סמואל רויאל שנגרילה אילת

מלון היוקרה הרברט סמואל רויאל שנגרילה אילת, הניצב על צלע ההר מול הנופים המרהיבים של הים האדום, מעוצב בהשראת ריזורט אסיאתי. המלון הקסום כולל מגוון חדרים, סוויטות מאובזרות ומתחם וילות מפוארות, לרובן בריכות שחייה צמודות עם דק שיזוף ופינות ישיבה. אורחי המלון מבלים בבריכה חיצונית ובחוף הים הצמוד. במתחם אורכידאה הסמוך עומדים לרשות האורחים מגוון מתקנים איכותיים, כולל חדר כושר חדשני ומתחם ספא בו מוענקים שלל טיפולים מקצועיים מהמזרח הרחוק.

לסיכום

עיר הנופש אילת היא המקום האידאלי עבור זוגות ומשפחות שרוצים לקחת פסק זמן בימים לחוצים אלה ולצאת לחופשה מרעננת. במלונות הרברט סמואל תיהנו מאירוח בסטנדרט גבוה במיוחד,  בסוויטות מהודרות או וילות מרווחות שתוכננו ועוצבו במטרה לספק לנופשים פרטיות מלאה ונוחות מרבית. האירוח במלונות כולל: בילוי בספא עם חדר כושר מתקדם וחדרי טיפולים המציעים שלל עיסויים מקצועיים, מנוחה בחוף הים הצמוד וקרבה למגוון האטרקציות באילת.

האתר משתמש בעוגיות (cookies) על מנת לסייע בניווט, ניתוח השימוש באתר ולסיוע בקידום השיווק. שימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות מדיניות פרטיות.