נופש בים המלח

נופש בים המלח במלונות הרברט סמואל

חופשה בים המלח משלבת את הטוב מכל העולמות: רוגע, טיפולי גוף ונפש, הסגולות הייחודיות של מי ים המלח ומסלולי טיול מרתקים, כל זאת במיקום קסום ומיוחד. במלונות היוקרה של הרברט סמואל בים המלח אנו מציעים לזוגות ולמשפחות לינה בחדרים מרווחים או בסוויטות מפוארות, שימוש במתקנים איכותיים, ספא מפנק, ארוחות משובחות וקרבה לאתרי טבע שונים.

נופש בים המלח – כל היתרונות במקום אחד

נופש רגוע – במהלך חופשה בים המלח, באווירה מדהימה ומיוחדת בלב הטבע המדברי, תוכלו להתמסר לשלווה, לצבור אנרגיות ולהתנתק מהיומיום הלוחץ.

מיקום מדהים – השילוב של הים הכחול עם הרי אדום שמסביב, התצפית לעבר הזריחות והשקיעות הקסומות, כל אלו מהווים את התפאורה המושלמת לנופש רגוע. אוהבי האקשן יכולים לצבור חוויות במגוון אתרים בסביבה כמו שמורת הטבע עין גדי, עין בוקק ומצדה.

נופש על טהרת הבריאות – חופשה בים המלח היא על טהרת הבריאות. מי ים המלח, המעיינות התרמיים ובוץ ים המלח, עתירים במינרלים המשפרים מצבים בריאותיים שונים ומזינים את העור. בנוסף, במלונות מוצעים מגוון טיפולי ספא לגוף ולנפש, המפיגים מתחים וממלאים אתכם בכוחות מחודשים.

אידאלי לחופשה זוגית – חופשה בים המלח מתאימה לזוגות שרוצים לבלות זמן איכות ביחד ולהתנתק מהעולם באווירה קסומה ורומנטית.

חדר עם בריכה פרטית במלון מילוס ים המלח
חדרי טיפול בספא במלון הוד ים המלח

הרברט סמואל מילוס ים המלח - נופש בים המלח בסגנון יווני

מלון היוקרה מילוס ים המלח ממוקם על קו החוף של ים המלח ולאורחיו יש גישה פרטית לחוף. המלון מעוצב בהשראת ריזורט יווני תוסס עם שטחים נרחבים ומטופחים ומבנים לבנים המשקיפים לעבר הים כחול והרי אדום.

במלון לובי מרווח בו מוגשות ארוחות קלות ומשקאות חמים וקרים, חדרים נוחים ונעימים עם יציאה לפטיו ירוק או עם תצפית לבריכה וסוויטות, שלרובן צמודה בריכת שחייה פרטית. במתחם הקולינרי היווני, הטברנה, מוגשים מטעמים יווניים מעולים ובמסעדת הגזיבו הסמוכה לבריכה התפריט כולל  מגוון ארוחות בשריות קלות, משקאות, חטיפים וגלידות.

אורחי המלון נהנים מבריכה גדולה הפעילה לכל אורך השנה, ספא מהודר המציע מגוון טיפולי גוף ופנים, חדרי סאונה יבשה, ג'קוזי, בריכה עם מי ים המלח, בריכת מים מתוקים, חמאם טורקי, מתחם סולריום, חדר כושר מתקדם ומתחם גיימינג.

הרברט סמואל הוד ים המלח - נופש בים המלח המשלב שלווה עם אקשן

מלון היוקרה סמואל הוד ים הממוקם במרחק של כמה דקות הליכה מהחוף, מציע לאורחיו מגוון חדרים מרווחים עם מרפסת פרטית שחלקם משקיפים לעבר ים המלח, סוויטות משפחתיות וסוויטות יוקרה עם בריכה צמודה.

במלון לובי מפואר ונעים, חדר כושר חדיש, בריכה חיצונית גדולה ומטופחת (לא מחוממת) עם מים מתוקים, מתחם ספא מהודר עם מתחם אנטי אייג'ינג בו ניתנים מגוון טיפולים ברמה גבוהה ובריכת מי מלח מקורה ומחוממת.

נופש בים המלח לחובבי הטיולים כולל בילוי במגוון אטרקציות בסביבה ובהן: נווה המדבר עין בוקק ובו מעיין עם מים מתוקים, שמורת הטבע עין גדי ומצדה. בנוסף, ניתן לצאת לטיולי אופניים, סיורים ליליים וטיילת חוף ייחודית.

האתר משתמש בעוגיות (cookies) על מנת לסייע בניווט, ניתוח השימוש באתר ולסיוע בקידום השיווק. שימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות מדיניות פרטיות.