מלון עם בריכה פרטית

מלון עם בריכה פרטית - חופשה יוקרתית לזוגות ולמשפחות

חולמים על חופשה יוקרתית עם כל הפינוקים?

מלונות עם בריכה פרטית של הרברט סמואל באילת ובים המלח נועדו לזוגות, משפחות וקבוצות חברים שרוצים ליהנות מחופשה ברמה גבוהה, הרחק מההמולה. האורחים יכולים לבחור בין חדרי דלקס מרווחים, וילות וסוויטות מפוארות עם בריכה צמודה שלצידה דק עם מיטות שיזוף נוחות.

מה הם היתרונות של מלון עם בריכה פרטית?

מלון בוטיק עם בריכה פרטית ומלון יוקרה עם בריכה צמודה, מתאימים לנופש באווירה שלווה ורגועה

מלון עם בריכה העומדת לרשות האורחים 24/7 ללא הגבלות של שעות פתיחה או עונות שנה מאפשר לכם ליהנות מטבילה מרעננת או שחייה בכל זמן שתרצו

מלון עם בריכה פרטית חוסך זמן וטרחה: במקום להתלבש, להצטייד בתיק ולרדת במעלית, יוצאים מהחדר הישר למים הצוננים

מלון עם בריכה פרטית מתאים לנופשים שרוצים לחגוג אירועים בחיק המשפחה ו/או החברים בפרטיות מלאה

מלון עם בריכה פרטית לזוגות

מלונות עם בריכה פרטית מהווים תפאורה מושלמת לחופשה רומנטית באווירה מיוחדת, לזוגות שחוגגים יום הולדת, ירח דבש, יום נישואין או פשוט לוקחים פסק זמן ממרוץ החיים. מתחילים את היום בטבילת בוקר במי הבריכה הנעימים מול נופים קסומים ובערב משקיפים על השקיעה המרהיבה עם כוס יין ביד, מפינת הישיבה על הדק.

מלון עם בריכה למשפחות

מלון עם בריכה פרטית מתאים למשפחות המעוניינות בחופשה אקסקלוסיבית בחדר דלקס מרווח, סוויטה מפוארת או וילה מאובזרת עם בריכה צמודה. מלונות עם בריכה פרטית של הרברט סמואל ממוקמים בלוקיישנים אטרקטיביים בים המלח ובאילת, לשילוב מושלם בין מנוחה ורגיעה לבילוי באטרקציות באזור.

מלונות עם בריכה פרטית באילת

סוויטה עם בריכה פרטית במלון הרברט סמואל הריף אילת

הרברט סמואל הריף אילת - פרטיות מוחלטת במיקום קסום

הריף אילת הוא מלון בוטיק עם בריכה הממוקם בחוף אלמוג ובו מבחר חדרי דלקס על המים, חדרי דלקס עם יציאה לבריכה וסוויטות שלחלקן צמודה בריכה. אורחי המלון נהנים מפרטיות מוחלטת ושלווה, בלוקיישן מעולה הסמוך לחוף אלמוג, ריף הדולפינים המרהיב, המרינה המטופחת והמצפה התת ימי.

וילה פוקט - מלון הרברט סמואל רויאל שנגרילה
Royal Shangri-La Eilat Hotel

מלון שנגרילה אילת המעוצב בסגנון ריזורט יוקרתי במזרח הרחוק, כולל מגוון וילות מפוארות, לרובן  בריכה צמודה, דק שיזוף ופינת ישיבה. המלון הממוקם על צלע ההר מול נופי הים האדום, אידאלי עבור משפחות וזוגות שרוצים לחגוג ביחד אירועים פרטיים או לנקות את הראש באווירה אקזוטית ורגועה.

מלונות עם בריכה פרטית בים המלח​

חדר אוכל במלון מילוס ים המלח

הרברט סמואל מילוס ים המלח - חופשה יוונית בארץ

אורחי מילוס ים המלח נהנים מחוויה יוונית אותנטית, במלון יוקרה המעוצב בהשראת ריזורט יווני עם מבנים לבנים המשקיפים לעבר הים הכחול וטברנה בה מוגשות ארוחות יווניות משובחות. המלון כולל סוויטות מפוארות שלרובן צמודה בריכת אינפיניטי פרטית, בה תוכלו להתרענן, לשחות או לשחק עם הילדים, באווירה רגועה ושלווה. לאחר הבילוי בבריכה תוכלו ליהנות ממתחם הספא המרשים הכולל ג'קוזי, חמאם טורקי, סאונה ושלל טיפולים.

הרברט סמואל הוד ים המלח - מלון עם בריכה במקום הנמוך ביותר בעולם

אורחי מלון היוקרה הוד ים המלח נהנים מחופשה בלתי נשכחת הכוללת לינה במגוון וילות מרווחות עם בריכה צמודה, בילוי במתחם ספא מפנק הכולל: טיפולי גוף ונפש, בריכת מי מלח מקורה וחדר כושר מתקדם. לאחר שצברתם כוחות תוכלו לצאת לטיולים מרתקים במסלולים הרבים בקרבת המלון ובהם: שמורת הטבע עין גדי, עין בוקק ומצדה.

האתר משתמש בעוגיות (cookies) על מנת לסייע בניווט, ניתוח השימוש באתר ולסיוע בקידום השיווק. שימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות מדיניות פרטיות.